مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:562024-01-06اقتصادي

بذرپاش: خط دوم پروژه راه آهن زنجان-قزوین سال آینده فعال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهرداد بذرپاش، وزیر مسکن و شهرسازی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین به پیشرفت 86 درصدی این پروژه اشاره و اظهار کرد: یکی از خطوط اصلی و شاهراه های شرقی و غربی در امتداد این پروژه افتتاح شده است.

  وزیر مسکن و شهرسازی تکمیل خطوط ریلی شرقی- غربی کشور را از اولویت های دولت دانست و افزود: دو خطه کردن با هدف افزایش ظرفیت از دیگر برنامه های کاری دولت محسوب می شود.

وی محور ریلی زنجان- قزوین را یکی از محورهای پرترافیک اعلام و تصریح کرد: دو خطه شدن این محور یکی از نیازمندی های شبکه ریلی است که گذشت زمان این نیاز را ضروری تر می کند.

بذرپاش با بیان اینکه بخش اعظم زیرسازی و روسازی موردنیاز برای دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین به طول 180 کیلومتر انجام شده است، ادامه داد: این پروژه مصوبه سفر قبل را هم  داشت که بخشی از اعتبارات تخصیص یافته و بخشی هم تخصیص نیافته است.

وزیر مسکن و شهرسازی به وجود 10 ایستگاه در مسیر راه آهن زنجان- قزوین اشاره کرد و گفت: از این تعداد چهار ایستگاه زیرسازی شده و در بخشی هم زیرسازی و روسازی تکمیل شده است.

وی از بررسی وضعیت و مشکلات چندین پروژه با حضور رییس جمهور در زنجان خبر داد و افزود: یکی از پروژه هایی که بررسی خواهد شد همین پروژه است که بر اساس ارزیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: خط دوم پروژه راه آهن زنجان-قزوین سال آینده فعال می شود

بذرپاش: خط دوم پروژه راه آهن زنجان-قزوین سال آینده فعال می شود