مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:302024-01-07سياسي

نام و اندیشه مرحوم علامه مصباح در متن انقلاب زنده است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: نام و اندیشه مرحوم علامه مصباح در متن انقلاب زنده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: نام و اندیشه مرحوم علامه مصباح در متن انقلاب زنده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم روز یکشنبه در سومین سالگرد بزرگداشت علامه مصباح یزدی (ره) در مصلی امام خمینی(ره) تبریز اظهار کرد: ولایت پذیری، علم سرشار و تواضع خالصانه مرحوم علامه مصباح یزدی از ویژگی های بارز ایشان بوده و نام آیت الله مصباح در تاریخ انقلاب ماندگار است.

فرزند آیت الله مصباح یزدی نیز در این مراسم گفت: دلداگی، ارتباط عواطفی و ایمانی آیت الله مصباح یزدی نسبت به مقام معظم رهبری ریشه در اعتقاد و باور داشت، صرف عمل یا کنش سیاسی و اجتماعی برای یکسری اهداف سیاسی و اجتماعی نبود.

حجت الاسلام علی مصباح یزدی اظهار کرد: نگاه و اعتقاد ایشان به ولی فقیه، نگاه به نائب زمان بود و از صمیم قلب معتقد بودند که رهبر معظم انقلاب نماینده ولی عصر هستند و اطاعت از رهبری را بر خود واجب می دانستند.

وی ادامه داد: در برخی حوادثی که پیش می آمد و آیت الله مصباح یزدی احساس وظیفه می کردند نسبت به دشمنان و مخالفان عکس العملی نشان دهند می فرمودند که اگر مقام معظم رهبری از این عکس العمل راضی هستند ادامه می دهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام و اندیشه مرحوم علامه مصباح در متن انقلاب زنده است

نام و اندیشه مرحوم علامه مصباح در متن انقلاب زنده است