مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 18:502024-01-18اقتصادي

استفاده از پهپاد در بخش کشاورزی بروجرد


رییس اداره بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی بروجرد گفت: پهپاد سمپاش یا پهپاد کشاورزی یک ابزار قابل اعتماد و هوشمند بسیار کارآمد در بخش کشاورزی است.

- عبدالحسین آریافر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد افزود: پهباد ها به کمک بخش کشاورزی شهرستان بروجرد می آیند، پهپاد سمپاش یا پهپاد کشاورزی یک ابزار قابل اعتماد و هوشمند بسیار کارآمد در بخش کشاورزی هستند.

وی اظهار داشت: امروزه در مزارع بزرگ و پیشرفته برای سم پاشی از پهباد سمپاش استفاده می شود، استفاده از پهپادها فواید بسیاری مانند کاهش مصرف سموم، دقت در سم پاشی و سرعت بالا دارد.

رییس اداره بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی بروجرد گفت: پهپادها در مدیریت زمان و سهولت انجام کار بسیار تأثیرگذار هستند به عنوان مثال با استفاده از پهپاد سم پاش در مدت 10 الی 15 دقیقه می توان حدود یک هکتار از اراضی زیر کشت را سم پاشی کرد، با توجه به این سرعت بالا در سم پاشی در صورت استفاده از پهپادها روزانه می توان 30 تا 40 هکتار زمین را سم پاشی کرد، درصورتی که در روش سم پاشی با تراکتور روزانه می توان حداکثر 10 الی 15 هکتار زمین را سم پاشی کرد.

آریا فر افزود: هواپیماهای بدون سرنشین کشاورزی به کشاورزان اجازه می دهد مزارع خود را از آسمان ببینند، این دید پرنده می تواند بسیاری از موارد مانند مشکلات آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پهپاد در بخش کشاورزی بروجرد

استفاده از پهپاد در بخش کشاورزی بروجرد