مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:402024-01-08ورزشي

حاشیه سازی ممنوع؛ آرامش به خیمه آناصنعتی ها باز می گردد


بعد از باخت تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، حاشیه های سنگینی علیه نماینده قم در فضای مجازی ایجاد شد که حالا مدیرعامل و سرمربی این تیم نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داده و اوضاع این تیم را رو به آرامش خواندند.

- خبرگزاری فارس از قم – مهدی حاجیلو: تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با خرید بازیکن های خوبی همچون علی رضا وفایی، مسعود عباسی، ابوالقاسم عروجی و.

توانست پر قدرت حاضر شود.

تیمی که تا هفته هجدهم با 7 برد، 6 مساوی و 5 باخت با کسب 27 امتیاز در رده هفتم جدول 14 تیمی ایستاده است؛ نماینده قم در بازی اخیر خود مقابل تیم ایرالکوی اراک با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

شکستی که به اذعان سرمربی و کاپیتان تیم به خاطر مشکلات مالی پیش آمده در امور مدیریتی باشگاه بود؛ هاشم فرج زاده کاپیتان با تجربه آناصنعت در پایان بازی مقابل ایرالکو در جمع خبرنگاران گفته بود مشکلات مالی تأثیرات منفی در روحیه بازیکنان تیممان گذاشته و مدیریت تیم در بحث پرداخت دستمزدها با مشکلاتی مواجه شده است .

حسین صبوری سرمربی تیم آناصنعت پاسارگاد قم در کنفرانس خبری اظهار کرده بود: مدیران تیم تا به امروز نتوانسته اند به تعهدات مالی خود پایبند باشند و بخش عمده قرارداد بازیکنان هنوز پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه سازی ممنوع؛ آرامش به خیمه آناصنعتی ها باز می گردد

حاشیه سازی ممنوع؛ آرامش به خیمه آناصنعتی ها باز می گردد