مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:302024-01-18سياسي

زمانی سیم خاردار به ما نمی دادند، اما اکنون در حال صادرات موشک و پهپاد به جهانیم


معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: در زمان جنگ تحمیلی سیم خاردار به ما نمی دادند، اما اکنون در حال صادرات موشک و پهپاد به جهانیم و پنجمین کشور تولیدکننده پهپاد در دنیا هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: در زمان جنگ تحمیلی سیم خاردار به ما نمی دادند، اما اکنون در حال صادرات موشک و پهپاد به جهانیم و پنجمین کشور تولیدکننده پهپاد در دنیا هستیم.

سیدهادی طباطبایی صبح امروز 28 دی، در همایش نمایندگان فرمانداران در انتخابات که در مجتمع آیه های مشهد برگزار شد، با تأکید بر تعهد مجموعه وزارت کشور بر برگزاری انتخابات سالم و بدون شبهه، اظهار کرد: مدیریت روند اجرای انتخابات در 4545 شعبه اخذ رای استان، بر عهده حدود 5000 نماینده فرماندار در سراسر استان است.

وی با تاکید بر نقش تبیین دستاوردها برای مردم در افزایش مشارکت، اضافه کرد: تا سال 1357 حدود 30 درصد پزشکان ما وارداتی بودند، اما اکنون بسیاری از مردم جهان برای درمان، امیدشان به ایران است و بر اساس آمار، 52 کشور جهان ترجیح می دهند در ایران درمان شوند.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی سیم خاردار به ما نمی دادند، اما اکنون در حال صادرات موشک و پهپاد به جهانیم و پنجمین کشور تولیدکننده پهپاد در دنیا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمانی سیم خاردار به ما نمی دادند، اما اکنون در حال صادرات موشک و پهپاد به جهانیم

زمانی سیم خاردار به ما نمی دادند، اما اکنون در حال صادرات موشک و پهپاد به جهانیم