مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:302024-01-07اقتصادي

سقوط سهام اپل درپی کاهش فروش آیفون 15


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، پس از کاهش فروش گوشی های آیفون 15 و اقدام بانک بارکلیز مبنی بر کاهش ارزش گذاری سهام اپل، - پس از کاهش فروش گوشی های آیفون 15 و اقدام بانک بارکلیز مبنی بر کاهش ارزش گذاری سهام اپل، این غول فناوری آمریکا شاهد افت شدید سهام خود بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، پس از کاهش فروش گوشی های آیفون 15 و اقدام بانک بارکلیز مبنی بر کاهش ارزش گذاری سهام اپل، این غول فناوری در روز سه شنبه شاهد سقوط 4 درصدی سهام خود بود و این کاهش در روز چهارشنبه نیز ادامه یافت.

این کاهش قیمت سهام که به دلیل کاهش فروش آیفون 15 رخ داد، باعث نگرانی تحلیلگران و سرمایه گذاران در مورد چشم انداز فروش آیفون 16 و پیش بینی های گسترده تر برای این صنعت شده است.

تیم لانگ، تحلیلگر بانک بارکلیز، نه تنها در مورد فروش سخت افزار های اپل بلکه در مورد تجارت بخش خدمات نیز ابراز نگرانی کرد و از سخت گیری های نظارتی به عنوان یک عامل بالقوه برای این کاهش فروش نام برد.

لانگ پیش بینی می کند که چالش های نظارتی می تواند منجر به کاهش رشد بخش خدمات سودآور اپل شود.

با وجود اینکه تیم کوک، مدیر عامل اپل، طی تماس قبلی با سرمایه گذاران بر رشد بهتر از انتظار در واحد خدمات تاکید کرد، اما بارکلیز همچنان در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط سهام اپل درپی کاهش فروش آیفون 15

سقوط سهام اپل درپی کاهش فروش آیفون 15