مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 23:202023-12-31حوادث

کلاهبرداری با رسیدسازی جعلی


سه عضو یک باند که پس از خرید کالا با ارائه رسید جعلی در فضای مجازی کلاهبرداری می کردند از سوی کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار کارآگاه علی ولی پورگودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری مشابه به شیوه خرید اموال شهروندان در فضای مجازی و ارائه رسید جعلی، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در تحقیق از مالباخته دریافتند وی مرداد ماه امسال یک دستگاه تلفن همراه را به قیمت 190 میلیون ریال در یکی از سایت های خرید و فروش اینترنتی آگهی کرده و پس از تماس فردی که مدعی خرید تلفن همراه بوده قرار ملاقات حضوری با وی گذاشته اما پس از دریافت رسید انتقال وجه و تحویل تلفن همراه متوجه شده رسید دریافتی جعلی بوده و مبلغی به حساب وی واریز نشده است.

سردار ولی پورگودرزی تصریح کرد: با تجمیع پرونده های مشابه و پالایش اطلاعات به دست آمده، در نهایت هویت و مخفیگاه کلاهبردار در جنوب غرب تهران شناسایی و در ادامه پس از هماهنگی های قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد و به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با رسیدسازی جعلی

کلاهبرداری با رسیدسازی جعلی