مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:402024-01-11اقتصادي

جمع آوری 51 دستگاه خودپرداز غیرنقدی غیرمجاز در سطح شهر اردبیل


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با اتمام مهلت 15 روزه اعطایی دادستانی اردبیل به تمامی بانک ها و موسسات مالی استان، 51 دستگاه خودپرداز غیرنقدی غیرمجاز در سطح شهر اردبیل توسط ضابطین قضایی جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اردبیل اظهار کرد: با اتمام مهلت 15 روزه اعطایی دادستان مرکز استان اردبیل به تمامی بانک ها و مؤسسات مالی استان جهت جمع آوری دستگاه های خودپرداز غیرنقدی غیرمجاز واگذارشده به اشخاص حقیقی یا حقوقی، حسب دستور قضایی صادره تعداد 51 دستگاه غیرمجاز مذکور طی 2 روز گذشته از سطح شهر، توسط ضابطین قضایی جمع آوری شد.

  وی ضمن تشکر از مدیران بانک ها و مؤسساتی که به موقع نسبت به انجام وظیفه قانونی خود در جمع آوری اقدام کرده بودند، افزود: تمام مدیران شعب بانک ها و مؤسسات مالی اردبیل که در مهلت تعیین شده، جهت جمع آوری دستگاه های غیر قانونی خود اقدام نکردند، پرونده قضایی تشکیل شده و برخورد قانونی صورت می گیرد.

دادستان مرکز استان اردبیل در این خصوص گفت: گزارش های واصله حاکی از استفاده خارج از ضوابط برخی صنوف از ابزار کیوسک غیر نقدی و انتقال وجوه حاصل از فروش کالا و ارائه خدمات خود به روش کارت به کارت به حساب اشخاص ثالث بود که موجبات کتمان درآمد و عدم استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 51 دستگاه خودپرداز غیرنقدی غیرمجاز در سطح شهر اردبیل

جمع آوری 51 دستگاه خودپرداز غیرنقدی غیرمجاز در سطح شهر اردبیل