مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 07:352023-12-23بين الملل

رسانه عبری: السنوار «برنامه سازمان یافته» برای پایان دادن جنگ دارد


سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که یحیی السنوار، رییس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در غزه، «برنامه ای سازمان یافته» برای پایان دادن به جنگ جاری در نوار غزه دارد که از هفت اکتبر گذشته آغاز شده است.

- رسانه عبری: السنوار برنامه سازمان یافته برای پایان دادن جنگ دارد سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که یحیی السنوار، رییس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در غزه، برنامه ای سازمان یافته برای پایان دادن به جنگ جاری در نوار غزه دارد که از هفت اکتبر گذشته آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سازمان به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که این طرح شامل عقب نشینی نیروهای ارتش اشغالگر به عنوان بخشی از یک توافق آتش بس طولانی و حفظ بخشی از اسیران صهیونیست به عنوان ابزاری برای چانه زنی در آینده است.

بر اساس گزارش این سازمان، منبع مدعی شد که السنوار بر این فرض کار می کند که اولین آتش بس نتایج رضایت بخشی به نفع حماس به همراه نداشته است و بنابراین او بر عقب نشینی اشغالگران از محله های اشغالی غزه و آتش بس مدت طولانی اصرار دارد .

این منبع خاطرنشان کرد که خواسته های السنوار در چارچوب طرح مذکور بسیار بیشتر از آنچه اشغالگران به حماس پیشنهاد و ارائه می کنند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: السنوار «برنامه سازمان یافته» برای پایان دادن جنگ دارد

رسانه عبری: السنوار «برنامه سازمان یافته» برای پایان دادن جنگ دارد