مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:252024-01-13اجتماعي

اردبیلی ها از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم خواست با توجه به شرایط جوی و بارش برف و کولاک شدید در 48 ساعت آینده از هرگونه سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

- کلیم اله وثوقـی 23 دی در جلسه مدیریت بحران اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به آماده باش 80 اکیپ راهداری افزود: طبق اعلام هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف و کولاک شدید در 48 ساعت آینده 400 راهدار با 300 دستگاه ماشین آلات در گردنه ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت: به دلیل برف و کولاک شدیدی که در ساعت آینده خواهیم داشت احتمال مسدودی راه های روستایی نیز وجود دارد که از مردم خواهشمندیم از ترددهای شبانه غیر ضروری در محورهای فرعی و روستایی حتماً خودداری کنند.

وی گفت: در جهت خدمت رسانی هرچه شایسته به مردم عزیز برنامه ریزی های لازم جهت استفاده از ماشین آلات نهادها و بخش خصوصی انجام شده تا در مواقع بحرانی دچار مشکل نباشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل کولاک شدید و بارش برف طی ساعات آینده مترددین عزیز حتماً از تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند و همکاری های لازم را با اکیپ های راهداری و سایر نیروهای امدادی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیلی ها از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند

اردبیلی ها از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند