مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 21:352023-12-27سياسي

برگزاری مراسم شهید«رضی موسوی» در حسینیه زنجان


شهردار زنجان با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده مراسم «رضی موسوی» هر چه باشکوه تر در زنجان برگزار شود، گفت: خادمین حسینیه برای برگزاری این مراسم آماده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، عصر امروز در ستاد گرامیداشت روز جهانی مقاومت و یادبود سردار شهید رضی موسوی که به ریاست ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به زنجانی بودن شهید رضی موسوی اظهار کرد: رضی موسوی خادم افتخاری حسینیه اعظم بوده و در هر فرصتی در این مرکز حضور می یافتند.

رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه وی آخرین بار دو سال پیش میهمان حسینیه اعظم بودند، گفت: به همین مناسبت حسینیه اعظم تصمیم به برگزاری مراسم گرفت و در نهایت با هماهنگی خانواده شهید بزرگوار مراسم روز یکشنبه 10 دی ماه از ساعت 14 و 30 تا 16 و 30 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده این مراسم هر چه باشکوه تر برگزار شود، اضافه کرد: خادمین حسینیه برای برگزاری این مراسم آماده هستند.

فیروزفر با بیان اینکه همچنین معبر تازه تأسیس در مجاورت پادگان ارتش به نام شهید سیدرضی نام گذاری شده است، گفت: بنر این نام گذاری نصب شده است و به زودی تابلو آن نیز نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم شهید«رضی موسوی» در حسینیه زنجان

برگزاری مراسم شهید«رضی موسوی» در حسینیه زنجان