مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:552024-01-03سياسي

متهمان آمریکایی پرونده ترور سردار سلیمانی می توانند در دادگاه حضور یابند


دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با ابراز امید واری نسبت به برگزاری ام نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی ظرف دو تا سه ماه آینده گفت: - دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با ابراز امید واری نسبت به برگزاری ام نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی ظرف دو تا سه ماه آینده گفت: ما به متهمان آمریکایی اعلام کردیم که می توانند در دادگاه حضور یافته و از خود دفاع کنند یا برای خود وکیل تعیین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، چهار سال از عملیات تروریستی آمریکا جهت به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شماری از هم رزمانشان می گذرد و ایران همچنان به صورت جدی در مسیر انجام اقدام های قضایی و حقوقی برای این پرونده گام برمی دارد.

جمهوری اسلامی ایران طی سال های گذشته، پرونده ترور سردار سلیمانی را در دادگاه های داخلی پیگیری کرده و برای به جریان انداختن پرونده در سطح بین المللی تلاش می کند.

در این رابطه کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در گفت وگو با خبرگزاری میزان آخرین وضعیت پرونده ترور سردار شهید سلیمانی را تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمان آمریکایی پرونده ترور سردار سلیمانی می توانند در دادگاه حضور یابند

متهمان آمریکایی پرونده ترور سردار سلیمانی می توانند در دادگاه حضور یابند