مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:552023-12-30سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: راننده جاده هدایت، ولایت است


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که راننده جاده هدایت، ولایت است گفت: برای موفقیت و پیروزی در زندگی از ولایت جدا نشویم چراکه با ولایت از حرکت نمی ایستیم و از صراط مستقیم جدا نمی شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع کارکنان سپاه انصارالرضا (ع) با گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه، گفت: انقلاب اسلامی زنده و تاثیر گذار است و به همین علت دشمن دارد، و چون دشمن دارد نیاز به محافظ و نگهدارنده دارد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاریخ مصرف ندارد و هیچ زمان تمام نمی شود اما این پاسداری شرایط و اقتضائاتی دارد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه آفرینش ما هدفمند است، گفت: هدف از آفرینش انسان سیر و سلوک از خاک تا خداست، هدف اصلی پرواز و عروج است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: ارزش هر انسانی به میزان حرکت او در جاده سیر الی الله است و اگر در این مسیر درجازد هیچ ارزش و منزلتی ندارد اما اگر حرکت کرد و بالا رفت اشرف مخلوقات، معلم ملائکه و خلیفه الله می شود که هیچ موجودی به مقام و منزلت او نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: راننده جاده هدایت، ولایت است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: راننده جاده هدایت، ولایت است