مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 18:052023-12-23سياسي

دانشگاه شهید چمران اهواز و وزارت امور اقتصادی تفاهم نامه همکاری امضا کردند


در راستای توسعه همکاری های علمی میان وزارت امور اقتصادی و دارایی و دانشگاه های کشور، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه شهید چمران اهواز و این وزارت امضا شد.

- ایسنا/خوزستان در راستای توسعه همکاری های علمی میان وزارت امور اقتصادی و دارایی و دانشگاه های کشور، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه شهید چمران اهواز و این وزارت امضا شد.

این تفاهم نامه به امضای دکتر سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر علی محمد آخوندعلی، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطالعات علمی در حوزه اقتصاد ایران با تاکید بر مزیت تخصصی دانشگاه و آمایش استانی، ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع کاستی های سیاست گذاری های اقتصادی و منطقه ای، مطالعه و پژوهش در زمینه حوزه های عملکردی وزارت و نیازهای پژوهشی ادارات کل استانی وزارت، تعریف و اجرای پروژه های پژوهشی کاربردی مورد نیاز وزارت، به ویژه در زمینه سیاست گذاری اقتصادی و اقتصاد منطقه ای به نحوی که به حل مسائل منتهی شود، ارائه مشاوره های علمی و تخصصی و تحلیل ها و راهبردهای علمی در حوزه آسیب های مزمن و ریشه دار و نیز مسائل جاری اقتصاد ایران، برگزاری سیمنارها، دوره های آموزشی کوتاه مدت و کارگاه های آموزشی برای ارتقای دانش علمی کارکنان وزارت، زمینه سازی برای آشنایی دانشجویان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهید چمران اهواز و وزارت امور اقتصادی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه شهید چمران اهواز و وزارت امور اقتصادی تفاهم نامه همکاری امضا کردند