مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:352023-12-26سياسي

انتقام شهید سردار موسوی حتما از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد


رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با اشاره به شهادت سردار موسوی در سوریه گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی مشهود است و دفاع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله محمدحسن اختری، در گردهمایی مجمع نمایندگان طلاب که با موضوع فلسطین در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، به آیه 16 سوره جن اشاره کرد و اظهار داشت: وَ أَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَی الطَّرِیقَهِ لَأَسْقَیْنَاهُمْ مَاءً غَدَقًا / و اینکه اگر آن ها [جن و انس ] درراه (ایمان) استقامت ورزند، با آب فراوان سیرابشان می کنیم! .

وی ابراز داشت: در ایام شهادت سردار شهید سلیمانی قرار داریم و ایشان یکی از ارکان اصلی در مسئله گسترش و تعمیق مقاومت است و دستاوردهای امروز، ثمره مجاهدت های این شهید والامقام و همراهان اوست.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) به شهادت مستشار ایرانی در سوریه اشاره و خاطرنشان کرد: شهید سردار سید رضی موسوی قریب به چهل سال است که در سوریه و لبنان حضورداشته و نقش محوری پشتیبانی، حمایت و تسهیل امور را بر عهده داشته است.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین بیان داشت: مقاومت امری پسندیده و مورد تأکید است و بقا بر اساس مقاومت است؛ چراکه اگر توان مقاومت ضعیف شده و از دست برود، نیستی فرارسیده و وجود، تمام خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام شهید سردار موسوی حتما از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد

انتقام شهید سردار موسوی حتما از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد