مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:002023-12-27سياسي

امروز عزت جمهوری اسلامی مرهون مقاومت های مادران و همسران شهداست


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی عزتی دارد، مرهون زحمات و مقاومت های مادران و همسران شهداست.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی عزتی دارد، مرهون زحمات و مقاومت های مادران و همسران شهداست.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی چهارشنبه 6 دی در همایش تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان همدان در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان، اظهار کرد: تاریخ باید از عظمت کار بزرگ مادران و همسران شهدا یاد و افتخار کند، تاریخ باید ببیند در همین استان همدان 8000 مادر، فرزندانی را تربیت کردند که امام بزرگوار با آن شخصیت عارف و پرمعنویت می فرمایند از خدا می خواهم تا مرا با بسیجیانم محشور گرداند .

وی افزود: واقعاً این بچه ها کجا و در کدام خانواده و دامن تربیت شده و رشد یافته اند و به اینجا رسیده اند که مرد بزرگی همچون امام خمینی(ره) آرزو می کند که آنها از ایشان شفاعت کنند.

شعبانی موثقی با تأکید بر اینکه اگر امروز جمهوری اسلامی عزتی دارد، مرهون زحمات و مقاومت های مادران و همسران شهداست، تصریح کرد: اگر کشور عظمتی دارد مرهون استقامت همسر شهیدی است که 40 سال به تنهایی زندگی می کند بنابراین عزت و عظمت این کشور و مملکت متعلق به مادران و همسران شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز عزت جمهوری اسلامی مرهون مقاومت های مادران و همسران شهداست

امروز عزت جمهوری اسلامی مرهون مقاومت های مادران و همسران شهداست