مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:152024-01-10اقتصادي

کارگاه معرفی محصول «سیمارت» بانک سینا برگزار شد


در دومین روز از برگزاری نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، کارگاه معرفی محصول «سیمارت» برگزار شد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک سینا، این بانک در حاشیه نمایشگاه تراکنش ایران، در گارگاه معرفی محصولات جدید که در سالن غدیر مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری برگزار شد، به معرفی سامانه سیمارت برای مخاطبان و علاقه مندان پرداخت.

بر اساس این گزارش، یکی از راهبردهای اصلی بانک سینا در افق چشم انداز سه ساله، توسعه بانکداری دیجیتال و پلتفرمی است که در سال نخست آن، اکوسیستمی از محصولات نوآورانه و خلّاقانه را تحت عنوان سرزمین هوشمند سینا شکل داده است.

بانک سینا در راستای تکمیل محصولات این سرزمین هوشمند، پلتفرم سیمارت را به عنوان بازارگاه دیجیتال سینا طراحی و ارائه کرده است که در این بازارگاه بیش از 24 هزار قلم کالا در گروه های مختلف کالایی وجود دارد.

این بازارگاه دسته بندی های مختلف از لوازم خانگی یا تجهیزات الکترونیک، گوشی های تلفن همراه، لوازم آشپزخانه، لوازم ورزشی و… را در بر می گیرد که تنوع زیاد کالایی، آن را به یک بازارگاه جذاب به روز تبدیل کرده است.

هدف اصلی راه اندازی این بازارگاه، هدایت تسهیلات سازمانی کارکنان به سمت خرید کالاهای مناسب به منظور مدیریت نقدینگی و مدیریت متناسب تقاضاهای موجود در بازار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه معرفی محصول «سیمارت» بانک سینا برگزار شد

کارگاه معرفی محصول «سیمارت» بانک سینا برگزار شد