مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:152024-01-02سياسي

اردوی راهیان مکتب سلیمانی از جوار مزار «سردار دل ها» افتتاح شد


راهیان مکتب شهید سلیمانی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور از جوار مزار مطهر سردار دل ها آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین بعد از ظهر امروز سه شنبه 12 دی ماه در آیین افتتاح راهیان مکتب شهید سلیمانی در محل گلزار شهدای کرمان و از جوار تربت پاک سردار دل ها اظهار داشت: اگر بخواهیم تشبیهی از گلزار شهدای کرمان داشته باشیم باید بگوییم این مکان، قطعه ای از بهشت است که در زمین عینیت پیدا کرده است.

وی بیان داشت: راهیان مکتب شهید سلیمانی در ادامه حرکت بزرگ تاریخی ست که از سوی مردم در مراسم تشییع حاج قاسم رقم خورد و تداوم بیانیه گام دوم است که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مردم تبیین کردند.

سلیمانی با اشاره به اینکه تمدن نوین اسلامی با مکتب شهید سلیمانی محقق می شود، اضافه کرد: صدق و اخلاص در عمل مهمترین ویژگی سردار حاج قاسم سلیمانی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در حال فتح قله است، افزود: این قله، تحقق ایران قوی را به منصه ظهور می رساند.

این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: اردوهای راهیان مکتب سلیمانی حائز اهمیت هستند و سازمان بسیج مستضفین و سپاه ثارالله استان کرمان و دستگاه های خدمت رسان تلاش دارند زیرساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی راهیان مکتب سلیمانی از جوار مزار «سردار دل ها» افتتاح شد

اردوی راهیان مکتب سلیمانی از جوار مزار «سردار دل ها» افتتاح شد