مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 18:202023-12-23حوادث

کشف انبار مواد خوراکی غیربهداشتی در « چوار »


جانشین فرمانده نیرو انتظامی شهرستان چوار گفت: صاحبان یک انبار مواد خوراکی غیربهداشتی در انباری خارج از محدوده شهر، به مراجع قضایی معرفی شدند.

- کاوه شفیعی جانشین فرمانده نیرو انتظامی شهرستان چوار، عصر شنبه 2 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش مواد خوراکی غیربهداشتی و فاسد در انباری خارج از محدوده شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان چوار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی و با همکاری کارشناسان بهداشت شهرستان چوار پس از بازدید از انبارهای متخلف مشخص شد 2 نفر سود جو و فرصت طلب اقدام به خرید و نگهداری مواد خوراکی می کنند و اقلام را بدون ثبت در سامانه های فروش وزرات صمت، بصورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع با سود هنگفت روانه بازار می کنند.

 جانشین نیرو انتظامی شهرستان چوار با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده بالغ بر 250 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا 2 نفر به عنوان صاحبان انبار پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شفیعی با بیان اینکه تمامی اجناس غیرمجاز از این انبارها با همکاری دستگاه های مربوطه جهت سیر مراحل قانونی جمع آوری شده اند، تصریح کرد: پلیس در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار مواد خوراکی غیربهداشتی در « چوار »

کشف انبار مواد خوراکی غیربهداشتی در « چوار »