مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 00:202024-01-08بين الملل

اوکراین : تلفات در جنگ با روسیه از مرز 500 هزار نفر گذشت


لوتسنکو با بیان اینکه کی یف باید آمار واقعی تلفات نیروهای اوکراین در جنگ را اعلام کند، تاکید کرد: دولت ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین می تواند با اعتراف علنی به تلفات سنگین در میدان نبرد و اعلام اینکه موجودیت کشور در خطر است، - شهروندان بی میل اوکراینی را برای اعزام به جبهه جنگ تشویق کند.

یوری لوتسنکو دادستان کل سابق اوکراین، گفت: مقامات کی یف باید صراحتاً بپذیرند که از آغاز درگیری با روسیه بیش از 500 هزار نیروی نظامی خود را از دست داده اند و ماهانه حدود 30 هزار کشته به این آمار اضافه می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، لوتسنکو با بیان اینکه کی یف باید آمار واقعی تلفات نیروهای اوکراین در جنگ را اعلام کند، تاکید کرد: دولت ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین می تواند با اعتراف علنی به تلفات سنگین در میدان نبرد و اعلام اینکه موجودیت کشور در خطر است، شهروندان بی میل اوکراینی را برای اعزام به جبهه جنگ تشویق کند.

  وی با اشاره به فرار جوانان اوکراینی از پیوستن به ارتش این کشور، گفت: اگر اوکراینی ها آمار واقعی تلفات جنگ را بدانند، واقعاً متوجه می شوند که ارتش اوکراین با کمبود نیروی انسانی مواجه است و سپس همه بحث ها درباره بسیج نیروهای جدید حل و فصل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین : تلفات در جنگ با روسیه از مرز 500 هزار نفر گذشت

اوکراین : تلفات در جنگ با روسیه از مرز 500 هزار نفر گذشت