مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:202023-12-23بين الملل

رسانه آمریکایی: خبری از ضربه نهایی به مبارزان فلسطینی نیست


رسانه آمریکایی نوشته است، حمله رژیم صهیونیستی به غزه خسارت های زیاد و جدی بر این منطقه وارد کرده است، اما به نظر می رسد خبری از آن ضربه نهایی به مبارزان فلسطینی نیست که مقامات صهیونیست در زمان آغاز حمله 11 هفته پیش قول آن را داده بودند.

- رسانه آمریکایی نوشته است، حمله رژیم صهیونیستی به غزه خسارت های زیاد و جدی بر این منطقه وارد کرده است، اما به نظر می رسد خبری از آن ضربه نهایی به مبارزان فلسطینی نیست که مقامات صهیونیست در زمان آغاز حمله 11 هفته پیش قول آن را داده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش صهیونیستی مدعی است در نبردهای خیابانی که با بمباران های بی امان پشتیبانی می شود، دستاوردهایی در میدان نبرد داشته، اما کارشناسان و افسران سابق ارتش ایالات متحده می گویند که این پیشرفت موقتی است و هیچ نشانه ای وجود ندارد که مبارزان فلسطینی در آستانه شکست استراتژیک هستند.

در گزارش ان بی سی نیوز از شکست های بالقوه ارتش صهیونیستی آمده است: ژنرال مایکل ناگاتا، بازنشسته ارتش آمریکا که بر نیروهای عملیات ویژه نظارت داشت، گفته: فکر می کنم احتمال اینکه آنها به هدف استراتژیک از بین بردن حماس به عنوان یک تهدید دست یابند، کمتر می شود.

موفقیت محدود علیه حماس بهای گزافی را برای دولت تل آویو داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه آمریکایی: خبری از ضربه نهایی به مبارزان فلسطینی نیست

رسانه آمریکایی: خبری از ضربه نهایی به مبارزان فلسطینی نیست