مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:252024-01-07بين الملل

تردید جمهوری خواهان در پیروزی بایدن در انتخابات 2024


نامزدهای احتمالی جمهوری خواه برای انتخابات 2024 آمریکا در مورد این موضوع که جو بایدن بتواند به صورت قانونی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیروز شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سه نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه آمریکا برای ریاست جمهوری این کشور عنوان کرده اند مطمئن نیستند در صورت پیروزی بایدن در انتخابات 2024، نتایج انتخابات را قطعی بپذیرند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازان بی سی نیوز از هر سه نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا، نیکی هیلی ، ران دیسانتیس ، ویواک راماسوامی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور در باب پیروزی احتمالی بایدن در ماه نوامبر سوال پرسیده شد که آیا آنها این پیروزی را می پذیرند.

  هر یک از سه نامزد پاسخ های متفاوت اما نزدیک به یکدیگر را در این رابطه مطرح کردند.

از بین سه نامزد عنوان شده، دی سانتیس و راماسوامی بی میلی بیشتری را از خود برای پذیرش آسان این احتمال که بایدن بتواند به یک پیروزی مشروع در انتخابات دست پیدا کند را از خود نشان دادند.

طبق گزارش ان بی سی نیوز حتی جمهوری خواهانی که اعتقاد ترامپ به پیروزی اش در سال 2020 را نمی پذیرند هم این موضوع را می دانند که بسیاری از رای دهندگان این حزب دیگر به سیستم اعتماد کامل را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردید جمهوری خواهان در پیروزی بایدن در انتخابات 2024

تردید جمهوری خواهان در پیروزی بایدن در انتخابات 2024