مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:302023-12-27پزشكي

رسیدگی به 15 شکایت و تخلف دارویی در رفسنجان طی 3 ماه گذشته


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در سه ماه سوم امسال 15 مورد پرونده شکایت های دارویی رسیدگی و اقدام قانونی در زمان مشاهده تخلف صورت گرفته است.

- ایسنا/کرمان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در سه ماه سوم امسال 15 مورد پرونده شکایت های دارویی رسیدگی و اقدام قانونی در زمان مشاهده تخلف صورت گرفته است.

دکتر مهسا حسنی پور امروز ششم دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 390 مورد بازرسی از داروخانه های رفسنجان و انار صورت گرفته که از این بین 130 مورد گزارش بازرسی مربوط به سه ماهه سوم سال است.

وی ادامه داد: طی این بازرسی ها چگونگی نحوه توزیع داروها و نحوه ارائه خدمت به مردم شهرستان های رفسنجان و انار، بررسی اتصال داروخانه ها به سامانه های بیمه ای، وضعیت ثبت شیرخشک ها و کمبودهای دارویی و نظارت مستمر مسئول فنی داروخانه ها بر روند نسخه پیچی، هم چنین هرگونه تخلف از جمله نگهداری، عرضه و فروش داروهای تاریخ گذشته، فروش محصولات قاچاق یا تقلبی و احتکار مورد بازرسی قرار گرفت.

حسنی پور با اشاره به این که در این بازدیدها حضور مسئولان فنی در داروخانه و اشراف بر امور نسخه پیچی و ارائه خدمات دارویی نیز تاکید می شود، عنوان کرد: در فصل پاییز و سه ماهه سوم امسال 15 مورد پرونده شکایت های دارویی رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 15 شکایت و تخلف دارویی در رفسنجان طی 3 ماه گذشته

رسیدگی به 15 شکایت و تخلف دارویی در رفسنجان طی 3 ماه گذشته