مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:502024-01-17اقتصادي

غبارگیر کوره دوم شرکت آلیاژگستر هامون با 200 میلیارد تومان هزینه راه اندازی شد


مدیرعامل شرکت آلیاژگستر هامون با اشاره به دغدغه های زیست محیطی گفت: با توجه به حساسیت های موجود و بر اساس مسوولیت های اجتماعی این شرکت در حوزه حفاظت از محیط زیست بیش از 200 میلیارد تومان برای غبارگیر کوره دوم هزینه کرده است.

- ناصر شفایی نیک، مدیرعامل شرکت آلیاژگستر هامون در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به اینکه با افتتاح فاز توسعه، ظرفیت اشتغال پایدار در این شرکت به 250 نفر افزایش یافت، اظهار کرد: با بهره برداری از فاز توسعه سبد محصولات این شرکت از هفت هزار تن به بیش از 20 هزار تن انواع محصولات حوزه فرو آلیاژی افزایش یافته است.

وی با اشاره به توانایی های شرکت آلیاژگستر هامون در صادرات محصولات خود خاطرنشان کرد: انواع محصولات این شرکت به کشورهای آسیایی و اروپایی همچون عراق، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، جمهوری چک، آلمان و بلژیک صادر می شود.

شفایی نیک با اشاره به مساعدت های بانک ملی ایران و تشکر از همکاری های انجام شده بابت طرح توسعه شرکت آلیاژگستر هامون افزود: امیدواریم با اقدامات انجام شده در این شرکت گام کوچکی در توسعه اقتصادی و صنعتی میهن عزیزمان ایران برداشته باشیم.

کوره 12 هزار تنی شرکت آلیاژ گستر هامون افتتاح شد کوره 12 هزار تنی شرکت آلیاژ گستر هامون و درختکاری در فضای این کارخانه با حضور مسؤولان استان اصفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبارگیر کوره دوم شرکت آلیاژگستر هامون با 200 میلیارد تومان هزینه راه اندازی شد

غبارگیر کوره دوم شرکت آلیاژگستر هامون با 200 میلیارد تومان هزینه راه اندازی شد