مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:252024-01-02سياسي

ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می شود


آنچه موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می شود، ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است و شهرداری از نظر میزان وظایف، بیشترین تماس را با مردم دارد.

- ایسنا/خوزستان شهردار اهواز گفت: آنچه موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می شود، ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است و شهرداری از نظر میزان وظایف، بیشترین تماس را با مردم دارد.

رضا امینی در آیین انعقاد قرارداد خرید 100 دستگاه اتوبوس که در شهردار اهواز انجام شد، با تسلیت سالروز شهادت شهید سلیمانی و تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: در آستانه دو رویداد مهم سیاسی و فرهنگی هستیم؛ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و کنگره بزرگداشت 24 هزار شهید خوزستان را پیش رو داریم و برگزاری این کنگره می تواند یک افتخار برای مدیران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: فلسفه وجودی شهرداری، خدمت به مردم است و نباید جایگاهی جز خدمت به مردم قائل شویم.

خدمت، الزاماتی نیاز دارد و شاید گاهی با فراز و فرود و صعوبت هایی همراه شود اما آنچه مهم است رسیدن به قله افتخارات است که بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، به قله نزدیک هستیم و خستگی ممنوع است.

شهردار اهواز گفت: شرایط به گونه ای است که در آستانه دو رویداد مهم هستیم و شهر به آرامش نیاز دارد و در این دو رویداد، سرمایه اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می شود

ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می شود