مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:002023-12-30فرهنگي

حضور  «در مسیر نسیم» در جشنواره لیفت آف آمریکا


فیلم «در مسیر نسیم» ساخته مشترک امین نظری و سیدمرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه نهمین جشنواره بین المللی فیلم «Lift-Off» آمریکا انتخاب شد.

- ایسنا/خوزستان فیلم در مسیر نسیم ساخته مشترک امین نظری و سیدمرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه نهمین جشنواره بین المللی فیلم Lift-Off آمریکا انتخاب شد.

این جشنواره که رویدادی سینمایی و مستقل است توسط پینوود استودیو Pinewood و با همکاری رالی استودیو Raleigh Studios, Hollywood هالیوود به منظور کشف استعدادهای جوان و مردمی در سطح بین المللی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم در مسیر نسیم که نخستین تجربه کارگردانی مشترک امین نظری و سید مرتضی سبزقبا در سینمای مستند است، بعد از حضور در بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم CinemaKing بنگلادش و کسب جایزه و لوح افتخار بهترین فیلم دومین جشنواره بین المللی فیلم Varsity آفریقا، حالا در بخش مسابقه نهمین جشنواره بین المللی فیلم Lift-Off آمریکا به نمایش درمی آید.

شبکه جهانی جشنواره فیلم The Lift-Off Sessions در شهرهای مختلف جهان هم چون لندن، سیدنی، منچستر، ملبورن، آمستردام، برلین، تورنتو، توکیو، پاریس و نیویورک برگزار می شود.

نامزدهای بهترین فیلم این جشنواره در Pinewood Studios یکی از مشهورترین استودیوهای فیلم سازی انگلیس اکران می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور  «در مسیر نسیم» در جشنواره لیفت آف آمریکا

حضور  «در مسیر نسیم» در جشنواره لیفت آف آمریکا