مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 12:552024-01-04ورزشي

هزینه تکمیل پروژه های موجود فوتبال کمتر از احداث پروژه جدید است


رییس هیأت فوتبال استان زنجان به وجود سه پروژه فوتبالی در زنجان شامل امجدیه، 15 هزارنفری و چمران اشاره کرد و گفت: هزینه تکمیل این پروژه ها به مراتب کمتر از احداث یک پروژه جدید است.

- نادر بلیاسی، رییس هیأت فوتبال استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به قرار گرفتن در آستانه سفر رییس جمهور و دیگر اعضای هیأت دولت به استان اشاره و اظهار کرد: من امیدوارم بعد از 18 سال، در این سفر اتفاق خوبی برای فوتبال استان روی داده و امید اهالی فوتبال زنجان زنده شود.

رییس هیأت فوتبال استان زنجان با تاکید بر اینکه دلیل رشدنکردن فوتبال در زنجان نداشتن امکانات است، افزود: یادمان باشد استان های هم تراز زنجان در حال حاضر تیم لیگ برتری دارند و ما هنوز به دنبال تامین زمین هستیم.

وی با تاکید بر لزوم نگرش مثبت نسبت به همه مسائل از جمله فوتبال گفت: به عنوان یکی از اهالی فوتبال مدت ها است که در حال دوندگی هستم تا بتوان اعتبار مد نظر برای فوتبال را جذب کرد و در این سفر به جذب اعتبار مطمئن هستم منتهی مد نظر تخصیص اعتبار کافی و لازم برای این امر است تا از بروز حوادث گذشته پیشگیری شود.

                                          وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان بلباسی تزریق اعتبار در بازه زمانی یک تا دو سال را مدنظر اهالی فوتبال برای تکان خوردن پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تکمیل پروژه های موجود فوتبال کمتر از احداث پروژه جدید است

هزینه تکمیل پروژه های موجود فوتبال کمتر از احداث پروژه جدید است