مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:552024-01-17اقتصادي

فناوران برای ارائه ایده در حوزه اسکان موقت دعوت شدند


اولین فراخوان رویداد حمایت از ایده ها، طرح ها و محصولات مرتبط با اسکان موقت عنوان رویدادی است که از سوی پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار می شود و طی آن ایده های برتر به سرمایه گذاران معرفی خواهند شد.

- اولین فراخوان رویداد حمایت از ایده ها، طرح ها و محصولات مرتبط با اسکان موقت عنوان رویدادی است که از سوی پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار می شود و طی آن ایده های برتر به سرمایه گذاران معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشکده سوانح طبیعی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و یکی از شرکت های بخش خصوصی رویداد ملی اسکان موقت را در جهت حمایت از ایده ها، طرح ها و محصولات مرتبط با حوزه اسکان موقت برگزار می کند.

تمامی صنعتگران، کارآفرینان، شرکت های دانش بنیان، فناوران، محققان دانشگاهی، صاحبان ایده و همه علاقه مندان می توانند با طرح ها و محصولات خود در این رویداد ملی شرکت کنند.

فرایند رویداد در چهار مرحله کلی صورت خواهد گرفت؛ مرحله اول اعلام فراخوان و دریافت طرح ها، مرحله دوم فرایند غربالگری و داوری اولیه و داوری طرح های منتخب، مرحله سوم شرکت صاحبان طرح های برتر راه یافته به مرحله بعد در یک دوره توانمندسازی و مشاوره تخصصی و مرحله چهارم اجرایی سازی و حضور در نمایشگاه تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوران برای ارائه ایده در حوزه اسکان موقت دعوت شدند

فناوران برای ارائه ایده در حوزه اسکان موقت دعوت شدند