مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:102023-12-28سياسي

شهرهای مکمل سفر در تعطیلات نوروز معرفی می شوند


مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه برای نوروز بهره مندی از شهرهای مکمل در ستادهای سفر در دستور کار قرار گرفته است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدمصطفی فاطمی صبح امروز در حاشیه نخستین نشست هم اندیشی مدیران گردشگری شهرداری های کلان شهرهای کشور در مرکز همایش های قرآنی همدان اظهار کرد: در این نشست محورهای منطقه ای و مباحث گردشگری شهری در ایستگاه تخصصی گردشگری شهری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه گردشگری در شهرداری ها آغاز شده است گفت: می توان با هم افزایی و ارتباط شهرداری ها با سازمان میراث فرهنگی محورها و مسیرهای جدید گردشگری را در مقاصد گردشگری کشور داشت.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه دستورالعمل ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 1403 ابلاغ و نخستین نشست های ستادهای هماهنگی خدمات سفر در اکثر مراکز استان های کشور تشکیل شده است عنوان کرد: ایام نوروز بهره مندی از شهرهای مکمل در ستادهای سفر در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: به دنبال این هستیم شهرهایی که می توانند در مسیرهای گردشگری به عنوان شهرهای مکمل در اسکان و استفاده از جاذبه های گردشگری مطرح باشند را معرفی کنیم به گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای مکمل سفر در تعطیلات نوروز معرفی می شوند

شهرهای مکمل سفر در تعطیلات نوروز معرفی می شوند