مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:102024-01-14سياسي

بررسی رفع تداخلات مرزی استان های مرکزی و اصفهان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان محلات از برگزاری جلسه بررسی رفع تداخلات مرزی استان های مرکزی و اصفهان و رسیدگی به اعتراضات دامداران خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان محلات از برگزاری جلسه بررسی رفع تداخلات مرزی استان های مرکزی و اصفهان و رسیدگی به اعتراضات دامداران خبر داد.

صدرا کریمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسه این کارگروه با حضور نماینده دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و کارشناسان استان های مرکزی و اصفهان در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان محلات، اظهار کرد: این جلسه به منظور رسیدگی به اعتراضات واصله در خصوص صدور پروانه های مرتع داری در قسمتی از محدوده های اراضی ملی شهرستان های محلات و خمین از سوی استان اصفهان، برگزار شد.

وی ادامه داد: در خصوص صدور پروانه های مرتعداری در قسمتی از محدوده اراضی ملی گلچشمه شهرستان محلات، تحت عنوان چاه خدر و اراضی ملی گل زرد شهرستان خمین، با حضور نماینده دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و کارشناسان استان های اصفهان و مرکزی، جلسه ای در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان محلات تشکیل شد و با بررسی سوابق و مستندات ممیزی پلاک های همجوار هر دو استان، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی رفع تداخلات مرزی استان های مرکزی و اصفهان

بررسی رفع تداخلات مرزی استان های مرکزی و اصفهان