مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:112023-12-31سياسي

2 هزار تن قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی البرز اختصاص یافت


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بیش از 3 هزار هکتار بافت های فرسوده استان از مزایا و حمایت های مناطق محروم در برنامه هفتم توسعه برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد آیینی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در جلسه ستاد بازآفرینی شهری البرز که روز یکشنبه 9 دی ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک دهه بصیرت، افزود: با توجه به رویکرد وزیر محترم راه و شهرسازی، شهرداری ها شرکای راهبردی وزارت راه و شهرسازی هستند بنابراین تعامل سازنده می تواند عامل مهمی در پیشبرد اهداف بویژه در بازآفرینی شهری باشد.

  وی ادامه داد: در مجموعه وزارت راه و شهرسازی نوسازی مسکن در بافت فرسوده مهم و بلکه مهمتر از نهضت ملی مسکن است و جای خرسندی دارد که این نگاه در استان البرز نیز حاکم است.

آیینی گفت: نکته کلیدی و مهم، ایجاد تدابیر لازم جهت همسو و همگام سازی اهداف نهضت ملی مسکن با نوسازی بافت های فرسوده است.

وی افزود: وظیفه اصلی ستادهای بازآفرینی شهری استانداردسازی مسکن به متوسط پایداری مسکن در همان شهر است و در مراحل بعدی کاهش فقر و محرومیت و بهبود شرایط زندگی و گسترش قابلیت ها و دارایی های ساکنان محلات هدف محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار تن قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی البرز اختصاص یافت

2 هزار تن قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی البرز اختصاص یافت