مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 07:312024-01-10بين الملل

چرا ارتش اسراییل زنان و کودکان راهدف قرار می دهد؟


با توجه به تعاریف بین المللی و اقدامات نیروهای تروریستی تل آویو در غزه، باید گفت که رژیم صهیونیستی در حال نسل کشی مردم فلسطین است.

- لحظه شلیک نیروی تروریستی اسراییل به زن فلسطینی که پرچم سفید در دست داشت به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر حقوق بشر سازمان ملل، اشغال گران صهیونیست در بازه زمانی 7 اکتبر 2023 تا 7 ژانویه 2024، یعنی تنها در 3 ماه، تعداد 22 هزار و 835 نفر از مردم فلسطین را قتل عام کردند که 70 درصد از این جمعیت را، زنان و کودکان غیرنظامی تشکیل می دهند.

علاوه بر این، بیش از 58 هزار نفر از مردم فلسطین مجروح شدند.

  گزارش سازمان ملل از نسل کشی اسراییل در غزه به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبسایت حقوقیِ جاست سکیوریتی(Just Security) و براساس تعریف کنوانسیون مربوطه، نسل کشی یعنی: کشتن اعضای یک گروه ملی، قومی، نژادی یا مذهبی، با هدف نابودی تمام یا بخشی از آن گروه.

تعریف Just Security از نسل کشی سران رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو، اعلام کرده اند که هدف شان، نابودی کامل حماس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه تایمز اسراییل ، نتانیاهو به صراحت گفته است که هدف از ادامه حملات به غزه، نابودی حماس است.

گزارش روزنامه تایمز اسراییل از تلاش صهیونیست ها برای نابودی حماس و نسل کشی با توجه به تعریف نسل کشی و اقدامات نیروهای تروریستی ارتش اسراییل در غزه، باید گفت که رژیم صهیونیستی در حال نسل کشی مردم فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ارتش اسراییل زنان و کودکان راهدف قرار می دهد؟

چرا ارتش اسراییل زنان و کودکان راهدف قرار می دهد؟