مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:352023-12-31فرهنگي

نمایشگاه بزرگ کتاب در هرمز برپا شد


در راستای افزایش انگیزه برای مطالعه مردم جزیره الشهداء هرمز، نمایشگاه بزرگ کتاب گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، وحید امیری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره هرمز امروز در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب اظهار کرد: در این نمایشگاه 500 عنوان کتاب در قالب 16 هزار جلد در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: باتوجه به نقش کتاب در آرامش روح و روان افراد، انس گرفتن خانواده ها با کتاب باعث ارتقای فرهنگ عمومی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

  رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره هرمز یادآورشد: این نمایشگاه با همکاری چند  انتشارات در بخش های مختلف روان شناسی، رمان، تاریخ، کودک و نوجوان و مذهبی با تخفیف 50 درصد تا 15 دیماه  در صبح و عصر دایر است.

تمام ظرفیت ها برای ترویج کتابخوانی استفاده شود حجت الاسلام رستاخیز امام جمعه هرمز  نیز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه کتاب گفت: کتاب یکی از ارزشمندترین چیزهایی است که اگر در سبد زندگی قرار گیرد نقش مهمی در سعادت افراد دارد.

 وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مطالعه و کتابخوانی در جامعه افزود: از ظرفیت نمازجمعه و شورای فرهنگ عمومی، آموزش و پرورش و سایر ادارات و نهادها برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بزرگ کتاب در هرمز برپا شد

نمایشگاه بزرگ کتاب در هرمز برپا شد