مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 11:252024-01-19فرهنگي

نامزدهای بخش نمایش تلویزیونی تئاتر فجر معرفی شدند


بخش نمایش تلویزیونی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نامزدهای دریافت جایزه در بخش های بازیگری، نویسندگی، کارگردانی هنری، کارگردانی تلویزیونی و تهیه کنندگی خود را شناخت.

- بخش نمایش تلویزیونی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نامزدهای دریافت جایزه در بخش های بازیگری، نویسندگی، کارگردانی هنری، کارگردانی تلویزیونی و تهیه کنندگی خود را شناخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، هیئت داوران بخش تئاتر تلویزیونی متشکل از مسعود فروتن، آشا محرابی و بهرام ابراهیمیT نامزدهای دریافت جوایز این بخش از چهل ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را معرفی کردند.

بنابر اعلام دبیرخانه این دوره از جشنواره تئاتر فجر، نامزدهای دریافت جوایز عبارتند از: بازیگری زن شقایق فتحی برای بازی در تئاتر تلویزیونی گوهر صفا آقاجانی برای بازی در تئاتر تلویزیونی بهترین­ حال رستا رضوی برای بازی در تئاتر تلویزیونی خاطرات خانه­ ای که نیست پریسا مقتدی برای بازی در تئاتر تلویزیونی سگک ساقی زینتی برای بازی در تئاتر تلویزیونی گوهر بازیگری مرد محمدهادی عطایی برای بازی در تئاتر تلویزیونی رگ وحید آقاپور برای بازی در تئاتر تلویزیونی رگ اتابک نادری برای بازی در تئاترهای تلویزیونی رگ و گوهر مجید رحمتی برای بازی در تئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای بخش نمایش تلویزیونی تئاتر فجر معرفی شدند

نامزدهای بخش نمایش تلویزیونی تئاتر فجر معرفی شدند