مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:352023-12-24سياسي

«بوم و بر» تعزیه را به پاریس برد/ اجرای یک پروژه متفاوت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، گروه موسیقی «بوم و بر» با طراحی، آهنگسازی و کارگردانی آریا عظیمی نژاد در سالن اودیتوریوم پاریس با کنسرت - تعزیه «Le Protecteur» (به معنای حمایت کننده) راوی مجلس تعزیه .

- گروه موسیقی بوم و بر با طراحی، آهنگسازی و کارگردانی آریا عظیمی نژاد یک پروژه نمایشی- موسیقایی را در قالب یک مجلس تعزیه از حضرت عباس (ع) پیش روی مخاطبان قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، گروه موسیقی بوم و بر با طراحی، آهنگسازی و کارگردانی آریا عظیمی نژاد در سالن اودیتوریوم پاریس با کنسرت - تعزیه Le Protecteur (به معنای حمایت کننده) راوی مجلس تعزیه حضرت عباس علیه السلام شد.

گروه موسیقی بخش اصلی این کنسرت - تعزیه را تشکیل می داد که در این شیوه اجرا، شبیه خوانان به همان شیوه مرسوم نمایشی روی صحنه حضور دارند و قطعات ساخته شده و متناسب با صحنه ها در قامت یک موسیقی متن دراماتیک از پیش از اجرا آغاز و در تمام طول مدت نمایش با فضاسازی نمایش همراه بود.

مخاطبان به نوعی شنونده یک کنسرت موسیقی یک ساعته در هفت پرده بودند که هر پرده روایتگر بخشی از داستان حضرت عباس علیه السلام در کربلاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بوم و بر» تعزیه را به پاریس برد/ اجرای یک پروژه متفاوت

«بوم و بر» تعزیه را به پاریس برد/ اجرای یک پروژه متفاوت