مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:352024-01-01سياسي

مکتب حاج قاسم سرمشق و الگوی رفتاری جوانان شده است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: مقاومت، اخلاص، ایمان و ولایت مداری حاج قاسم یک مکتب شده و این مکتب امروز سرمشق و الگوی رفتاری جوانان و ملت عزیز ایران اسلامی است.

- علی اصغر حسینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: امروز خط ولایت تنها مسیر مستقیم برای هدایت مسوولان به سمت تعالی کشور است و این اصل ولایت پذیری را باید در انتخابات اسفند 1402نیز مورد توجه جدی قرار داد.

  وی افزود: حماسه مردمی 9 دی، نه تنها تصویر واقعی از ایمان و امید ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر پیمودن و تحقق تمدن نوین اسلامی را به رخ جهانیان کشید بلکه الگویی ماندگار از بصیرت و استقامت را در جلوی راه ملت های آزادی خواه برای رسیدن به استقلال حقیقی و نفی ظلم و سلطه گذاشت.

  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: فتنه آمریکایی صهیونیستی سال 88 بار دیگر چهره تزویر و استثماری دشمن حقیقی و همیشگی مردم این سرزمین را عیان ساخت و صحه بر بیانات حکیمانه امامین انقلاب مبنی بر ذات پلید و خوی استکباری آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی در برابر ملت و مردم ایران اسلامی گذاشت و گواهی شد بر اینکه تنها راه دستیابی به پیشرفت و آبادانی و برخورداری از عزت و اقتدار مقاومت و قوی شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم سرمشق و الگوی رفتاری جوانان شده است

مکتب حاج قاسم سرمشق و الگوی رفتاری جوانان شده است