مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:402023-12-31حوادث

کشف بیش از 4 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در اردبیل


جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سوداگر مرگ و کشف 4 کیلو و 950 گرم شیشه در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عادل منیر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر  و سوداگران مرگ خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف پیشگیری از بلای خانمان سوز اعتیاد و مقابله با فعالیت های مجرمانه سوداگران مرگ در تبلیغ و ترویج مواد افیونی، در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با جدیت و مسئولانه پیگیری و اجرا می شود.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری سوداگر مرگ در عملیات هوشمندانه پلیسی و با هماهنگی قضایی گفت: سوداگر مرگ در رابطه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت مجرمانه داشت؛ که در عملیات هوشمندانه پلیسی دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از توقیف یک دستگاه سواری پژو 206 سوداگر مرگ خبر داد و عنوان کرد: از سوداگر مرگ 4 کیلو و 950 گرم شیشه کشف شد.

منیر با قدردانی از مشارکت مردم با پلیس در مبارزه تصریح کرد: تلفن 110 و 130 پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه سوداگران مرگ است.

پایان پیام/3886/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 4 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در اردبیل

کشف بیش از 4 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در اردبیل