مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 10:052023-12-28اقتصادي

بیش از 6 میلیون تن کالا در استان بوشهر جابجا شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: 6 میلیون و 437 هزار تن کالا از مبدا شهرستان های استان از ابتدای امسال جابجا شده است.

- عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 400 هزار بارنامه در استان صادر شده است، اظهار داشت: جابجایی کالا 9 ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل 7.

5 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: عمده ترین کالاهای حمل شده از استان شامل ماشین آلات معادل 16 درصد، محصولات شیمیایی معادل 13 درصد و موادمعدنی و ساختمانی معادل 6.

2 درصد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: بیشترین جابجایی کالا از شهرستان های عسلویه، بوشهر و دشتستان رقم خورده است.

اخترشناس عمده جابجایی کالاها را به مقصد استان های تهران، اصفهان، فارس و خوزستان دانست و گفت: تمام این اقدامات با همکاری و تلاش پنج هزار و 100 راننده در قالب 164 شرکت حمل ونقل صورت گرفته است.

این مقام مسوول تصریح کرد: نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل ونقل انجام می شود و شهروندان می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6 میلیون تن کالا در استان بوشهر جابجا شد

بیش از 6 میلیون تن کالا در استان بوشهر جابجا شد