مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 17:252023-12-25سياسي

به دنبال جذب نخبه علمی با بن مایه تربیت هستیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه در نظام تعلیم و تربیت صرفا به دنبال جذب نخبه علمی نیستیم بلکه به دنبال جذب نخبه علمی با روح و بن مایه تربیت هستیم، - ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه در نظام تعلیم و تربیت صرفا به دنبال جذب نخبه علمی نیستیم بلکه به دنبال جذب نخبه علمی با روح و بن مایه تربیت هستیم، این اقدام را تنها در دانشگاه فرهنگیان میسر دانست.

اسماعیل قزلسفلی امروز، 4 دی ماه در جریان بازدید از دانشگاه فرهنگیان استان فارس گفت: در نظام تعلیم و تربیت صرفا به دنبال جذب نخبه علمی نیستیم بلکه به دنبال جذب نخبه علمی با روح و بن مایه تربیت هستیم و آن هم در غیر از دانشگاه فرهنگیان حاصل نخواهد شد.

وی تصریح کرد: محصول تلاش مجموعه اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان، پایه ریزی تمدن نوین اسلامی و ساختن هویت و فرهنگ ملت بزرگ ایران اسلامی است، بر همین اساس امروز شاهد هستیم که اهمیت این دانشگاه در سطوح مختلف درک شده است.

قزلسفلی تأکید کرد: تحول در کشور بدون آموزش و پرورش و تحول در آموزش و پرورش بدون معلم و تربیت معلم بدون دانشگاه فرهنگیان ممکن نیست؛ دولت مردمی سیزدهم به اهمیت دانشگاه فرهنگیان واقف بوده و بر تقویت و حمایت از آن تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال جذب نخبه علمی با بن مایه تربیت هستیم

به دنبال جذب نخبه علمی با بن مایه تربیت هستیم