مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:552023-12-24سياسي

لزوم پرورش هنرمندان انقلابی در مکتب غنی انقلاب اسلامی


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مکتب غنی انقلاب اسلامی مملو از داشته هایی ست که فقط باید از آن بهره کافی وافی را برد و هنرمندانی انقلابی را پرورش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز مراسم معارفه رییس قرارگاه جهاد تبیین شهرستان بیرجند اظهارداشت: انقلاب اسلامی فرصتی است که باید از آن به معجزه تعبیر کرد.

وی ادامه داد: دنیای در حلق استکبار فرو رفته بود اما این انقلاب اسلامی ایران بود که جامعه بشری را از حلقوم دنیای استکبار بیرون کشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: اما گویا همه منتظر هستیم که انقلاب اسلامی امور ما را اصلاح کند در حالی که حقیقت مطلب این نیست بلکه انقلاب فضایی را در جهان ایجاد کرده که می توان در این فضا برای بهبود خود، انسان، نسل آینده و در سطوح مختلف کار کرد.

آیت الله عبادی افزود: باید برای هر آنچه که خیر جامعه بشری در آن قرار دارد کار کنیم و انقلاب یعنی همین موضوع، چرا که نتیجه کار با اسم و واژه درست نمی شود بلکه هر کس به هر اندازه وسع خود باید کار کند به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با انواع دروغ ها و آلودگی ها و هر چه که بتواند برای فریب افکار عمومی کار می کند و این در حالی است که هر چند ما در این مکتب غنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرورش هنرمندان انقلابی در مکتب غنی انقلاب اسلامی

لزوم پرورش هنرمندان انقلابی در مکتب غنی انقلاب اسلامی