مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 00:452024-01-16اجتماعي

احتمال یک طرفه شدن محورهای چالوس و هراز در تعطیلات پایان هفته


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از احتمال یکطرفه شدن محورهای هراز و چالوس در تعطیلات پایان هفته خبر داد.

- سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره محدودیت های پیش بینی شده برای جاده های کشور در تعطیلات پایان هفته گفت: برابر تمهیدات اتخاذ شده از سوی پلیس راه، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز، چهارشنبه 27 دی ماه 1402 تا ساعت شش صبح روز شنبه30 دی ماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

البته تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی درباره محدودیت های ترافیکی اعمال شده در محور کرج- چالوس نیز گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

همچنین در صورت افزایش حجم ترافیک تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت 12 تا 24 امروز، چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت 14 تا 24 روز جمعه29 دی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال یک طرفه شدن محورهای چالوس و هراز در تعطیلات پایان هفته

احتمال یک طرفه شدن محورهای چالوس و هراز در تعطیلات پایان هفته