مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:312024-01-18سياسي

کنگره «روایت عاشورا» در تبریز برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، نخستین کنگره روایت عاشورا به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و با همکاری انجمن شاعران اهل بیت (ع) و محوریت بزرگداشت حاج مجتبی زاد صادق پژوهشگر فقید شعر آیینی در تبریز برگزار خواهد شد.

   این کنگره با هدف حمایت از گسترش و شکوفایی شعر و ادب آیینی ، معرفی و تکریم شاعران و پژوهشگران آیینی ، الگوسازی از آفرینش گران آثار ادبی فاخر در زمینه شعر و ادب آیینی ، تقویت جریان سازی شعر و ادب آیینی و ارتقای آگاهی عمومی در خصوص شعر و ادب آیینی و فعالان این حوزه در سطح آذربایجان شرقی برگزار می شود.

  آثار و شخصیت مرحوم استاد حاج مجتبی زاد صادق موضوع ویژه نخستین کنگره استانی روایت عاشورا است که در نزدیک به نیم قرن فعالیت در حوزه شعر و ادب آیینی به انتشار آثار و اشعار شاعران سلف پرداخته و در احیای آثار و نام آنها فعالیت کرده است.

  علاقمندان می توانند آثار خود با موضوعاتی چون کتاب شناسی استاد زاد صادق ، زندگی نامه و ابعاد شخصیتی استاد زاد صادق ، نقش استاد زاد صادق در احیای آثار شاعران آیینی ، تاثیر انتشار سلسله کتابهای گنجینه گذشتگان در حوزه شعر آیینی ، خاطرات ،ادبی ،اجتماعی سیاسی و از استاد زاد صادق ، فعالیت های استاد زاد صادق در انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن و استاد زاد صادق و هیئت های حسینی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره «روایت عاشورا» در تبریز برگزار می شود

کنگره «روایت عاشورا» در تبریز برگزار می شود