مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 23:252024-01-09حوادث

دستگیری سارقان مسلح در اراک/4 پلیس و 2 سارق مجروح شدند


سخنگوی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری سه نفر از اعضای باند سارقان مسلح منزل در اقدام به موقع پلیس در اراک خبر داد و گفت: در این عملیات 4 مامور پلیس و 2 نفر از سارقان مجروح شدند.

- ایسنا/مرکزی سخنگوی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری سه نفر از اعضای باند سارقان مسلح منزل در اقدام به موقع پلیس در اراک خبر داد و گفت: در این عملیات 4 مامور پلیس و 2 نفر از سارقان مجروح شدند.

سرهنگ احسان آنقی در تشریح این خبر بیان کرد: دقایقی پیش در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های 110 استان مبنی بر ورود سارق به یک منزل در یکی از محله های شهرستان اراک، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در جلوی در منزل مذکور، سارقان با تیر اندازی به سمت پلیس قصد متواری شدن داشتند که با اقدام به موقع ماموران دو نفر از آنها زخمی و بازداشت شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به بازداشت متهم سوم پس از مسافتی تعقیب و گریز، اظهار کرد: هر سه سارق در این عملیات بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس، سرهنگ آنقی در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات نفس گیر 4 نفر از ماموران پلیس نیز مجروح و به همراه سایر مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مسلح در اراک/4 پلیس و 2 سارق مجروح شدند

دستگیری سارقان مسلح در اراک/4 پلیس و 2 سارق مجروح شدند