مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 10:402024-01-19سياسي

راه اندازی خط 1570 اورژانس اجتماعی دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد


مسئول هسته مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خط تلفنی 1570 اورژانس اجتماعی ویژه دانش آموزان در استان راه اندازی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول هسته مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خط تلفنی 1570 اورژانس اجتماعی ویژه دانش آموزان در استان راه اندازی شد.

علی پورروستا روز جمعه 29 دی ماه 1402 در جمع خبرنگاران افزود: خط 1570 اورژانس اجتماعی دانش آموزی با هدف کمک به دانش آموزان، اولیا و همکاران آموزش و پرورش برای پاسخ گویی به سؤالات مربوط به حوزه مشاوره و مداخله در فوریت های روانی اجتماعی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزء استان های نخست بود که خط تلفنی اورژانس اجتماعی 1570 در آن راه اندازی شده است، اظهارکرد: این خط در حوزه های مشاوره، مداخله در فوریت های روانی اجتماعی و راهنمایی برای حضور در مراکز مشاوره و دریافت خدمات مشاوره ای از ساعت 8 تا 20 پاسخ گوی دانش آموزان، اولیا و همکاران آموزش و پرورش است.

پورروستا، با اشاره به اینکه این خط از جنبه های مختلف می تواند کمک کننده باشد خاطرنشان کرد: خط تلفن 1570 آماده ارائه خدمات مشاوره ای و روان شناختی به دانش آموزان و والدین در موضوعات مختلفی مانند آسیب های اجتماعی، اضطراری، افسردگی و اضطراب به صورت رایگان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط 1570 اورژانس اجتماعی دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی خط 1570 اورژانس اجتماعی دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد