مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:502024-01-13اقتصادي

الحاق 100 هکتار زمین به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت الحاق 100 هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای تکالیف نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی در هشتمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خراسان شمالی، سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهارکرد: به دنبال شناسایی 165 هکتار از اراضی ملی داخل حریم شهر گرمخ در قالب 3 قطعه و با عنایت به پاسخ استعلامات اخذ شده و پس از اعلام نظر مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه، با الحاق 100 هکتار از این اراضی به محدوده شهر موافقت و مقرر شد جهت طی سایر مراحل قانونی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال شود.

وی گفت: لازم به ذکر است شناسایی سایر اراضی مستعد واقع در حریم شهر به منظور تامین نیاز آتی نهضت ملی مسکن در شهر گرمه و سایر شهرهای استان در رئوس برنامه های کارگروه زیربنایی قرار داشته و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: هدف این اداره کل در تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن برای شهرهای استان 2200 هکتار است و در این خصوص الحاقات زیادی در شهرهای استان انجام دادیم و الحاقات در شهرهای استان تا زمان رسیدن به اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 100 هکتار زمین به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن

الحاق 100 هکتار زمین به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن