مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:502024-01-06اقتصادي

پیش بینی بازگشت قیمت دلار به کانال قبلی در هفته جاری


عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: با توجه به فروکش شدن جو روانی حادثه تروریستی کرمان و نوسان در بازار ارز، می توان کاهش قیمت و بازگشت دلار به کانال قبلی را در هفته جاری پیش بینی کرد.

- علی اصغر زبردست، نایب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: متاسفانه انعکاس اخبار حوادث تلخ و غم بار کرمان باعث شد تا بازار ارز دچار نوسان شود که مطمئناً این مساله به دلیل موج روانی و کاذب ایجاد شده بعد از این حادثه تروریستی بود.

عضو اتاق بازرگانی ایران افزود: البته شرایط بازارهای سرمایه ای در بخش های مختلف نیز به گونه ای است که پتانسیل نوسان را دارد و هر اتفاقی مثل جنگ غزه یا همین حوادث تروریستی کرمان می تواند برای مقطعی کوتاه و موقتی بر قیمت ارز تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به نوسانات بازار ارز در زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، ادامه داد: ما در آن روزها نیز شاهد افزایش قیمت دلار بودیم که این موج احساسی بعد از چند روز فروکش کرد و دوباره قیمت ها به کانال قبلی بازگشت.

بی تردید نوسانات اخیر دلار نیز مثل ماه های گذشته دوباره برطرف خواهد شد و برهم خوردن آرامش بازار ارز که ناشی از مو روانی حادثه تروریستی کرمان است، به زودی از بین خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بازگشت قیمت دلار به کانال قبلی در هفته جاری

پیش بینی بازگشت قیمت دلار به کانال قبلی در هفته جاری