مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:362024-01-14اقتصادي

میزان تحقق تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان به 85 درصد رسید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تحقق 85 درصدی تعهد امسال استان در حوزه اشتغال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی امروز در جلسه کارگروه اشتغال سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: بر اساس آخرین داده های استخراج شده از سامانه رصد اشتغال، دستگاه های اجرایی استان تا امروز اطلاعات سی هزار و 461 شاغل جدید را ثبت کردند که معادل 85 درصد کل تعهد اشتغال امسال است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در سال جاری متعهد به اشتغالزایی برای 35840 نفر است که بین شهرستانی و بین دستگاهی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تقسیم شده است.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان اضافه کرد: هامون، زهک، هیرمند، نیمروز، دلگان، زرآباد، مهرستان، قصرقند، بمپور، میرجاوه و کنارک از جمله شهرستان هایی هستند که زودتر از موعد علاوه بر تحقق کامل تعهد اشتغال خود، فراتر از آن را نیز به ثبت رساندند.

سلامی گفت: فرایند صحت سنجی آمار ثبت شده در سامانه رصد اشتغال به تناوب در حال انجام است و بصورت پیامکی، تلفنی و بازدید میدانی بر روی آنها نظارت می شود.

وی درباره تسهیلات پرداختی در حوزه مشاغل خانگی نیز افزود: یک هزار و 446 طرح به بانک های عامل معرفی شد که از این تعداد، 739 طرح تسهیلات دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تحقق تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان به 85 درصد رسید

میزان تحقق تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان به 85 درصد رسید