مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 19:402024-01-01بين الملل

یک مهندسی چندبعدی سلیمانی و سلیمانیزاسیون


شهید سلیمانی به این بلوغ رسیده بود که نباید دیده شود و خدا خواست عطر نام و مرام، او نه فقط در ایران بلکه در منطقه پراکنده شود، چنان که مجله نیوزویک، - فارس پلاس؛ محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: 1- حاج قاسم سلیمانی، به معنای حقیقی کلمه مهندس بود و تحولات بزرگی را معماری کرد.

او به معنای واقعی کلمه، از تهدید های بزرگ، فرصت هایی دوران ساز ساخت؛ همچنان که گفته بود: من با تجربه می گویم میزان فرصتی که در بحران ها وجود دارد، در خود فرصت ها نیست.

اما شرط آن این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم.

.

مهندسی های او بسیار متنوع است، از افغانستان و عراق و سوریه و لبنان و یمن تا آمریکای جنوبی؛ و سرانجام، افکار عمومی ایران.

یک قلم مهندسی مرد میدان ، همان است که وب سایت الجزیره (به قلم یکی از اعضای اپوزیسیون جمهوری اسلامی و استاد دانشگاه کلمبیا) اواخر تیر ماه  1394 منتشر کرد: اگر توافق با ایران از نقشه های کنگره یا مخالفان در ایران جان سالم در ببرد، گل سرسبد دستاوردهای اوباما به عنوان تجلی قدرت هوشمند خواهد شد.

به تعبیر جوزف نای، این ترکیب قدرت نرم و سخت است.

دکترین اوباما اهدافی فراتر از ایران و برنامه هسته ای اش دارد؛ اما همیشه میان نیات مؤلف یک دکترین و شیوه خوانش و شکستن ساختار آن توسط دیگران، اختلاف وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مهندسی چندبعدی سلیمانی و سلیمانیزاسیون

یک مهندسی چندبعدی سلیمانی و سلیمانیزاسیون