مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:202024-01-17سياسي

اهمیت سرنوشت یک دانش آموز بالاتر از پروژه های عمرانی است


پیگیری تربیت و سرنوشت یک دانش آموز برای ما از همه پروژه های مهم و اولویت دار استان از جمله منوریل مهمتر است؛ زیرا سرنوشت نسل نوپای کشور است که سرنوشت و آینده کشور ما را رقم می زند.

- ایسنا/قم استاندار قم اظهار کرد: پیگیری تربیت و سرنوشت یک دانش آموز برای ما از همه پروژه های مهم و اولویت دار استان از جمله منوریل مهمتر است؛ زیرا سرنوشت نسل نوپای کشور است که سرنوشت و آینده کشور ما را رقم می زند.

سید محمد آقامیری شامگاه سه شنبه 26 دی ماه در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم، گفت: مسائل مرتبط به تربیت و پرورش و آموزش، مهمترین اولویت کاری ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی افزود: پیگیری تربیت و سرنوشت یک دانش آموز برای ما از همه پروژه های مهم و اولویت دار استان از جمله منوریل مهمتر است؛ زیرا سرنوشت نسل نوپای کشور است که سرنوشت و آینده کشور ما را رقم می زند.

وی با بیان اینکه مصوبات شورای آموزش وپرورش استان لازم الاجرا است، گفت: باید مراقب دانش آموزان و حوزه آسیب های اجتماعی باشیم؛ همه دستگاه ها ملزم به همکاری جدی و جهادی با آموزش و پرورش برای حل مشکلات هستند.

قطعا اگر در آینده دانشگاه و دانشجوی انقلابی و تمدن ساز می خواهیم باید پی ریزی آن را در مدارس دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت سرنوشت یک دانش آموز بالاتر از پروژه های عمرانی است

اهمیت سرنوشت یک دانش آموز بالاتر از پروژه های عمرانی است