مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:552024-01-06سياسي

مراسم یادبود شهدای مظلوم اقدام تروریستی کرمان در مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود


مراسم یادبود شهدای مظلوم اقدام تروریستی کرمان، روز یکشنبه 17 دی ماه 1402 بعد از نماز ظهر و عصر با حضور دانشگاهیان دانشگاه تهران در مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود.

- مراسم یادبود شهدای مظلوم اقدام تروریستی کرمان، روز یکشنبه 17 دی ماه 1402 بعد از نماز ظهر و عصر با حضور دانشگاهیان دانشگاه تهران در مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، عصر چهارشنبه 13 دی ماه همزمان با چهارمین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت یاد این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند، یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی به وقوع پیوست.

در این عملیات، 2 انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان؛ در 700 متری مزار شهیدسلیمانی و در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی رخ داد و 84 نفر شهید و 284 نفر مجروح شدند.

پیام رییس دانشگاه تهران در محکومیت جنایت تروریستی کرمان سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در پی جنایت تروریستی در کرمان و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان مان، پیامی به این شرح صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها، اسطوره مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، ایادی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم یادبود شهدای مظلوم اقدام تروریستی کرمان در مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود

مراسم یادبود شهدای مظلوم اقدام تروریستی کرمان در مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود